OFFROAD/ONROAD Trip do Macedónska << Cestovanie

OFFROAD/ONROAD Trip do Macedónska

Snaha spojiť dovolenku s expedíciou, poznaním a relaxom sa podarí málokedy nám sa to tento krát podarilo na jednotku. Vyrazili sme v nedeľu večer priamo z akcie Eurotrial kde sme strávili celý víkend. Smer Albánsko, cez Maďarsko vstupujeme do Srbska, ktoré už dôverne poznáme tak sa nezdržujeme a rýchlo ním prechádzame na výnimku malej foto zastávky pri jazere Zlatibor z kade postupujeme najbližším prechodom do Čiernej Hory. Nekonečne pomalá cesta cez Čiernu Horu veľa aut a nekonečné klesania a vstúpania nás doviedli až na hranice s Albánskom pri Skadarskom  jazere.  Berieme hotel blízko hraníc ešte v Čiernej Hore absolvujeme malú návštevu jazera, ktoré naozaj stojí za to a unavený z cesty po výdatnej večeri zaspávame. Ráno prichádza aj zvyšok partie a stretávame sa s Milošom a Martinom ktorý prišli na motorkách a posádka Štefana na SUV Subaru a Peťa na Q7dmičke posledný prichádza Igor na FJčku. Spoločne prechádzame hranice a mierime do prvej albánskej dediny kde robíme nákup. Po veľmi výhodnom doplnení potravín a piva smerujeme do hôr kľukatými lesnými a horskými cestičkami prichádzame do malej dedinky kde nám miestny prezrádzajú, že ďalej to je na SUV buď neprejazdné alebo veľmi komplikované tak sa po spoločnom obede rozdeľujeme my na Patrole a Igorom s Ľudkou na FJečku pokračujeme ďalej s motorkármi. Po pár hodinách pomalej kamenistej jazdy campujeme pri pivku a ohni v horách. Ráno pokračujeme kamenistými offroad cestami do najbližšieho mesta, cesta je síce krátka ale vzhľadom na terén prichádzame do mesta v neskorších poobedných hodinách. Dotankujeme a podľa zistenia, že sme od mora sotva 30km ideme sa rýchlo okúpať. Zaplávame dáme dáke to pivo na pláži a vyrazíme k jazeru Komani. Pri večeri v miestnom kempe zisťujeme, že loď, ktorá má previesť naše autá po tomto jazere sa potopila a už dva roky náhrada nie je a že je možno preplaviť iba motorky a bicykle. Ráno teda Patrol s Toyotou zostávajú v kempe a nakladajú sa iba motorky a my ideme v úlohe pasažierov cestujúcich na výletnej lodi, kocháme sa prírodou a plavíme sa do prístavu na druhej strane tam dávame obed a lúčime sa s našimi priateľmi na motorkách oni smerujú cez Kosovo domov. My sa plavíme späť k naším autám po ceste krátka zástavka na kúpanie. Po plavbe dávame kávu a cestujeme k moru kde nás čakajú 3dni oddychu a nič nerobenia v peknom hoteli na pláži. Po sladkom nič nerobení a pití piva na pláži sa púšťame na cestu domov počas, ktorej si robíme zástavku v Macedónsku v meste Ohrid pri ohridskom jazere. Absolvujeme návštevu mesta, miestnej pevnosti a historických kostolov večer ukončujeme túlaním po meste a dobrou večerou. Ráno káva pri jazere dotankovanie a smer Slovensko. Čo sa týka našej cesty veľká spokojnosť nádherné hory s nekonečnými panorámami, čisté jazerá oddych pri mori skvelý ľudia. Balkán je nádherný a určite ho všetkým do poručujem. Ďakujeme partnerom našej cesty firme Double Red design za kvalitné oblečenie, ktoré nás držalo v suchu a internetovému obchodu I love offroad (www.iloveoffroad.com) za offroad a expedičné doplnky, ktoré nám boli užitočné počas cesty.

Lukáš Kolenička WSA team

Diskusia

Autor: Burton6.03.2015 13:32
I am continuously invstigating online for ideas that can aid me. Thanks! Burton https://corinamrazik.wordpress.com/2015/01/06/symptoms-of-shin-splints-2

Autor: Jerry6.03.2015 16:41
You might have observed really intriguing details ! ps decent internet site .

Autor: Andrea24.04.2015 02:44
I was looking at some of your blog posts on this site and I think this internet site is really informative! Continue putting up.

Autor: Reynaldo24.04.2015 08:26
We need to make sure that traveling out of the start up cyberspace get Ugg Boots Profit, on the completed transportation of an warm boots truly modern as we possibly can

Autor: ralph de ralph lauren24.04.2015 09:42
and internet provider CHARTER The PriceLet's start by saying Charter Comcast are not cheap, but some of us have no other option. When you first want to sign up, some of their representatives are friendly. Unfortunately, most are not. Somehow we live in an age where we need to pay $30 dollars for TV and $30 dollars for internet before we even get any add ons. If Charter had their way, this would be counted as cheap. So let's put together a fictiti.

Autor: JzvzJGVKWQl24.06.2016 07:31
25 julio, 2007AnónimoEn la herramienta de los puertos, me aparece en el 1033, el netspy troyano en tcp.Es un troyano?Porque en la entrada del inicio (H\E\_LOCAL_MACHINE\\\\SOFTWAREY\\\Microsoft\\\\Windows\K\\ CurrentVersion\\\\Run ) no hay nada que apunte a él..

Autor: 210wzhIABmG128.08.2016 08:46
I do&n#8217;t think I’m asserting that a debate should determine things completely. I suppose my thought is this: there are few places where our candidates are (somewhat) unscripted and where we get to see a bit of their real self under pressure. The debates are perhaps our best tool for this, and as such are a helpful measuring stick.

Autor: ek1ZW9QmTu2.09.2016 01:36
on With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright inignfrement? My site has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any ways to help reduce content from being stolen? I’d definitely appreciate it.

Autor: QSApG726o2.09.2016 01:47
is true.All of us benefit from the op/sgsrionpsubjueation of millions of people around the world. And if we really wanted the boot lifted from their necks, then we'd have to be willing to give up a great deal, and I don't think most Americans are all that willing to go "Native" so some kid in Brazil can have Three Squares.The problem is, people are not 100% Orthodox/Logical, and UnCon's demand for such is, Absurd.He clearly demonstrates, through his own words, and actions that human beings are incapable of Ideological Perfection.I'd say he's Depressed, and rightly so.The world is a Fucked Up place.

Autor: see pron 20.12.2018 18:52
PdaIT8 Perfect piece of work you have done, this internet site is really cool with superb info.

Autor: cbd washington dc28.09.2020 20:35
aznETp Very good blog.Really looking forward to read more. Will read on

Autor: 28.01.2023 02:07
Hi offroadweb.eu administrator, Thanks for the informative post!

Pridať komentár

Autor
Text
Kód:

V prípade, že aj vy máte zaujímavé záznamy, fotky z Vašich potuliek svetom s ktorými sa chcete podeliť, neváhajte a kontaktujte nás na mail info@offroadweb.eu. Radi ich zverejníme.